ოფის მენეჯერი
"ავტო იმპორტ ლოჯისტიქსი" აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე.
თუ ორგანიზებული, დეტალებზე ორიენტირებული ხარ და კომუნიკაცია შენი ძლიერი მხარეა, ეს პოზიცია შენთვისაა!
ანაზღაურება:
** საწყისი 3 თვე — 1200 ლარი
** ხელმძღვანელმა შესაძლოა, განიხილოს ხელფასის გაზრდა 3 თვეში შედეგებისა და ჩართულობის მიხედვით
სამუშაო ადგილი: თბილისი
გრაფიკი: სრული განაკვეთი
ძირითადი მოვალეობები:
** დოკუმენტების მომზადება და მოწესრიგება
** მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება და შეკითხვებზე სწრაფი რეაგირება
** მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი და ყოველდღიური რეპორტინგი
** ოფისის ადმინისტრაციული დავალებების მართვა
მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე
** კომუნიკაციის კარგი უნარი
** სწრაფად რეაგირების და პრობლემის მოგვარების უნარი
** ბიურო პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Word, Excel)
** გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად, თუმცა არ არის სავალდებულო
თუ გსურს სტაბილური სამსახური განვითარებად კომპანიაში და მზად ხარ ახალი გუნდის მხარდაჭერაში — გამოგვიგზავნე რეზიუმე ელფოსტაზე: autoimportlogistics@gmail.com
დაინტერესდით? გაუგზავნეთ CV დამსაქმებელს