ოფის მენეჯერი

კომპანია: Auto Import Logistics

გამოქვეყნების თარიღი: Nov 25

დასრულების ვადა: Dec 25

ხელფასი: 1200

ადგილმდებარეობა: თბილისი

"ავტო იმპორტ ლოჯისტიქსი" აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე.

თუ ორგანიზებული, დეტალებზე ორიენტირებული ხარ და კომუნიკაცია შენი ძლიერი მხარეა, ეს პოზიცია შენთვისაა!

ანაზღაურება:

** საწყისი 3 თვე — 1200 ლარი
** ხელმძღვანელმა შესაძლოა, განიხილოს ხელფასის გაზრდა 3 თვეში შედეგებისა და ჩართულობის მიხედვით

სამუშაო ადგილი: თბილისი
გრაფიკი: სრული განაკვეთი

ძირითადი მოვალეობები:

** დოკუმენტების მომზადება და მოწესრიგება
** მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება და შეკითხვებზე სწრაფი რეაგირება
** მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი და ყოველდღიური რეპორტინგი
** ოფისის ადმინისტრაციული დავალებების მართვა

მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე
** კომუნიკაციის კარგი უნარი
** სწრაფად რეაგირების და პრობლემის მოგვარების უნარი
** ბიურო პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Word, Excel)
** გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად, თუმცა არ არის სავალდებულო

თუ გსურს სტაბილური სამსახური განვითარებად კომპანიაში და მზად ხარ ახალი გუნდის მხარდაჭერაში — გამოგვიგზავნე რეზიუმე ელფოსტაზე: autoimportlogistics@gmail.com

დაინტერესდით? გაუგზავნეთ CV დამსაქმებელს

CV გაგზავნა - ოფის მენეჯერი

×
📄
აირჩიეთ CV ფაილი
ან ჩაიტანეთ აქ (PDF, DOC, DOCX)
გაგზავნა...