ავტო ექსპრეს მომსახურების მენეჯერი

კომპანია: ავტორაიდერი

გამოქვეყნების თარიღი: Nov 17

დასრულების ვადა: Dec 17

ადგილმდებარეობა: თბილისი

შპს "ავტორაიდერი" საერთაშორისო ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში აცხადებს ვაკანსიას: ავტო ექსპრეს მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მაღაზიის შოურუმში, შემოსული მომხმარებლისთვის საჭირო ზეთის და ფილტრის დროული მოძიება,
** შეთავაზებულ მომსახურებაზე მომხმარებლის თანხმობის შემთხვევაში, სერვისის პროცესის კოორდინაცია და მონიტორინგი;
** პრობლემის დაფიქსირებისას, ხელოსნის კონსულტირება სწორი მომსახურების გაწევის მიზნით;
** სექტორის პერსონალის შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი
** პროდუქციისა და მომსახურების შესაბამისი თანხის გადახდის ასახვა პროგრამულად
** რეალიზაციის ზრდაზე მაქსიმალური ზრუნვა;
** მარაგების ოპტიმალური დონის შენარჩუნებაზე ზრუნვა
** მარაგებისა და შეკვეთების მუდმივი კონტროლი
** ყოველი თვის დასაწყისში ინვენტარიზაცია და შედეგების მიწოდება ბუღალტერიისთვის

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** კატალოგთან მუშაობის გამოცდილება
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ბუღალტრული პროგრამა FINA-ს ცოდნა
** სასაქონლო-მატერიალური აქტივების თანმხლები დოკუმენტების მომზადების ცოდნა (ზედნადები, ანგარიშ-ფაქტურა)

სამუშაო პირობები:

ადგილმდებარეობა: თბილისი, დიდუბე - ქსნის ქუჩისკენ მიმავალ სანაპიროზე.
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი, + ბონუსი.
მოქნილი სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 2 დღე დასვენება
სამუშაო გრაფიკი: ოთხშაბათი-შაბათი, 11:00-19:00;
კვირა დღეს 9:30-17:00;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, CV გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის შემდეგ მისამართზე: t.karkarashvili@autorider.ge, info@autorider.ge მეილის სათაურში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით CV-ს.

დაინტერესდით? გაუგზავნეთ CV დამსაქმებელს

CV გაგზავნა - ავტო ექსპრეს მომსახურების მენეჯერი

×
📄
აირჩიეთ CV ფაილი
ან ჩაიტანეთ აქ (PDF, DOC, DOCX)
გაგზავნა...